16 Haziran 2016 Perşembe

Guerlain Paris - Idylle EDT Parfüm






     Herkese merhaba!

    Yazın gelmesiyle, size yaz kadar muhteşem bir parfümden bahsetmek istiyorum bu yazımda. Geçen sene bu zamanlar Amerika'dan gelen Guerlain - Idylle parfümü elime aldığım gibi Türkiye'de satılmadığını öğrendim ve baya üzüldüm bu duruma. O nedenle benim için daha da değerlenen bu koku, 2009 yılında çıkmış ve iddialı denebilecek bir parfüm niteliği taşıyor bence.

     Üst notalarında, frezya, gül, ahududu, liçi mevyesi; orta notalarında, yasemin, inci çiçeği, şakayık, zambak ve alt notalarında, misk ve paçuli barındırıyor. 

    Tek kelimeyle muhteşem bir koku. Hatta nişanımda bu parfümü kullanmıştım ve birkaç ay sonra nişan elbisesine bakmak için korumasını açtığım anda bu parfümün kokusu bütün odayı sarmıştı. Eğer, notaları sizi yansıtıyorsa ve yurt dışına gidecekseniz ya da parfüm siparişi vermeyi düşünüyorsanız,  mutlaka bu kokuyu alın ya da sipariş verin. Çünkü yanlış hatırlamıyorsam 2009 yılında, yani parfümün çıktığı yıl aynı zamanda ödül de almıştı. Bundan pek emin değilim ama sanırım öyle bir yazı görmüştüm araştırırken. (:

Sevgiler

7 yorum:

  1. Paylaşım için teşekkürler.Bende çiçeksi kokuları seviyorum.Blogunuza üye oldum.Bloguma uğrarsanız sevinirim.Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  2. Güzel yazmışınız ama ben bu aralar parfüm bile kullanamaz durumdayım :) Çok sıcak o bile nefes almamı zorlaştırıyor :) Gıvench kokularında güzeldir tavsiye ederim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de aynı şekilselim o yüzden parfümlere biraz ara verdim 😊

      Sil
  3. Merhaba instagramdan geldim bana da bekliyorum 😊

    YanıtlaSil