23 Nisan 2016 Cumartesi

Kozmetik Alışverişi (Watsons & Flormar)








     Tekrardan merhabalar.

  Bugünkü yazımda bir süredir yapmadığım, aslında ihtiyacım olmamasına rağmen merakıma yenik düşerek aldığım ürünlerden bahsedeceğim. Geçen gün Akasya'ya uzun zamandır görmediğim bir arkadaşımla buluşmaya gitmiştim. Biraz gecikince, ben de beklerken şöyle bir geziniyim dedim ve kendimi direk Watsons'ta sonra da Flormar'da buldum. Meğer kozmetik alışverişim gelmiş de haberim yokmuş. (: Dilerseniz aldıklarıma geçelim.

   İlk önce Watsons'tan bahsedeceğim. Bu mağazaya girmemin tek amacı Golden Rose'un Velvet Matte serisi rujlarından almaktı. Fakat istediğim numarası kalmayınca ben de gidip Rimmel London Kate Moss Nude rujların 45 numarasını denemeden aldım. (: Mat bitişli değil, içinde daha çok pembelik olan, böyle gül kurusu gibi bir rengi var. (: Fiyatı 11.90 TL. Kullanmaya başladıkça izlenimlerimi ayrı post olarak yazarım. (:



   Aldığım diğer bir ürün ise yine tamamen merakımdan edindiğim Pure Beauty'nin BB Kremi oldu. O kadar çok methini duydum ki, yalnızca Watsons'ta satıldığı aklıma gelir gelmez aldım. Tek renk seçeneği var ve spf 42 içeriyor. (: Ambalajı'da çok hoş. 23.90 TL'ye satın aldığım bu ürün, belki yeni favori BB Kremim olur (: Şimdi ki favori ten ürünüme bu yazımdan ulaşabilirsiniz.




     Daha sonra, yine çok merak ettiğim, fakat bu sefer deneyerek aldığım  Rimmel London'un Born This Way renkli kaş jeliyle karşınızdayım. (: Bendeki 003 Dark Brown. Kaş rengime en uygunu bu oldu. Aslında kaşlarımı doldurmam gerekmiyor ama jel ile sabitlemek amacıyla aldım. Bu tarz bir ürünü ilk defa kullanacağım ve yorumlarımı ilerleyen postlarda görebilirsiniz. (: Ürünün fiyatı ise 15.99 TL.


     Uzun zamandır istediğim biçimde ve uygun fiyatlı far karıştırma fırçası bulamıyordum ve sanırım buldum. (: Revlon'un bu harika ambalaja sahip karıştırma fırçasını, merakıma yenik düşerek aldım. Amacım, Ecotools'un karıştırma fırçasını almaktı. Ama onu göremeden, bunu buldum. 14.99 TL'ye satın aldığım bu fırçayı kullanmak için sabırsızlanıyorum. 




     Watsons'tan son aldığım ürün, daha önce 1 şişe bitirdiğim Nivea'nın sıvı deodorantı oldu. Fiyatı 13.50 TL. Daha önce İnstagram'da bu deodorant hakkında kısa bir yazı paylaşmıştım. Burada da değinmek isterim ki; bu deodorant, sprey deodorantlara karşı burnu hassas olanlar için oldukça ideal. Ben de sprey deodorantları kullandıktan sonra üst üste hapşıran biri olarak tercihimi sıvı deodoranttan yana yapacağım. (:




     Şimdi Flormar alışverişine geçmek istiyorum. İlk ürünüm, bir süredir merak ettiğim ve markanın yeni çıkardığı aydınlatıcılı makyaj bazı oldu. Satış görevlisi bana Spf 10 içeren bu ürünü yaz aylarında başka ten ürünü kullanmadan da uygulayabileceğimi önerdi. Flormar'ın normal makyaj bazını  kullanıp memnun kalan biri olarak  bu ürüne şans vermek istedim. Fiyatı 34.90 TL idi. Flormar'ın öteki makyaj bazı hakkındaki yorumuma buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz.



     Bir diğer ürünüm ise aylardır aradığım fakat bir türlü stoklarda bulunmayan Kamuflaj Paleti'ydi. sonunda, 29.90 TL'ye satın alabildim ve kullanmak için sabırsızlanıyorum. (:



     Daha sonra, satış görevlisi alışverişimi 75 TL'ye tamamlarsam hediye paket verdiklerini söyledi ve ben de, şuan kullandığım ve bitmek üzere olan Benefit'in Stay Don't Stray Concealer'ini hatırladım. Flormar'ın likit kapatıcısını 24.90 TL'ye satın aldım. Elimdeki rengi 4 numara. Nasıl bir ürün olduğunu gerçekten merak ediyorum. (:




     Vee son olarak, hediye paketten bahsedeceğim. Görselde ki bu minik paketin içinden bir adet Beyond Curling Mascara, Colorliner 06 numara ve Peeling mendilleri bulunuyor. 3 farklı hediye paketi içinden ben bu paketi tercih ettim. Bu kampanya ne zamana kadar geçerli bilmiyorum ama bu aralar geçerli kızlar koşun (:



    Benim kozmetik alışverişim bu kadardı. Ürünlerin hepsini deneyip ayrı postlar hazırlamak niyetindeyim. Aldıklarım arasında sizin kullandığınız ürünler varsa lütfen yorum olarak bana memnun kalıp kalmadığınızı belirtin. Yorumlarınızı merak ediyorum (: Bir sonraki Alışveriş yazısında görüşmek üzere.

Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder