19 Aralık 2015 Cumartesi

L'oreal Elseve Mucizevi Yağ




      Aslında saçlarıma indirimde olan  ya da kutusu, kokusu güzel olan her ürünü denemekten hoşlanmıyorum. Ama sabit bir saç ürünü bulmak için bir çok ürün denediğimi söylemem gerek. Durulanan saç kremlerinden çok hoşlanmıyorum. Onu kullandıktan sonra da mutlaka yan ürünler  kullanarak saçlarımı kolay taranacak hale getirmem gerekiyor. Ayrıca durulanan saç kremini biraz fazla kaçırdığımız zaman saçı ağırlaştırması ve çabuk yağlandırması durumları da ince telli saçlara sahip biri olarak beni rahatsız ediyor. 

       Bu yazımda da uzun denemeler sonucu nihayet benim için sabit olabilecek bir saç ürününden bahsetmek istiyorum. Loreal Elseve Mucizevi Yağ ile klasik bir Gratis indiriminde tanıştım. Yaklaşık iki üç aydır kullanıyorum ve uzun soluklu bir yazı için bu kadar süre geçmesini bekledim. Detaylara gelecek olursak..

      Mucizevi Yağ içerisinde 6 Değerli Çiçek Özü Yağı barındırıyor. Uygulaması kolay, kokusu mükemmel bir ürün. Kremsi bir yapıya sahip. Kullanım talimatlarında ıslak, nemli ya da kuru saçlara uygulanabileceği yazıyor. Hepsini denedim ve ıslak saça direk uygulayıp taramak en güzel sonucu verdi bende. Nemli saçta yağlanmayı hızlandırdı. Kuru saçta ise şekillendirmeyi kolaylaştırmasının yanında benim saçımda sönüklük yarattı. Ama, ıslak saça avucuma fındık büyüklüğünde aldığım ürünü ellerimi birbirine sürterek yağı ısıtıp uyguladığımda saçımı yumuşak ve kolay taranır hale getirdi ve hiçbir yağlanma yapmadı. Üstelik saçımı yıkadıktan sonra saç kremi uygulamadan direk bu ürünü uyguladığım halde bu sonuca ulaştım. Yumuşaklık konusunda tam başarı kazanmadı benim gözümde ama hiç etkisi olmadı diyemem. Parlaklık konusu da aynı şekilde. 

         Karşınıza çıkarsa ve farklı bir saç ürünü arıyorsanız tavsiye ederim. Uzun zamandır kullandığım ve memnun kaldığım ikinci ürün diyebilirim.
Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder