15 Aralık 2015 Salı

Nişan Hazırlıkları, Davetiye & Hediyelik






     

     Davetiye ve hediyelik seçmek kararsız insanlar için son derece problemli bir iş haline geliyor. Aslında, tarih belli olduktan sonra ara sıra internetten göz gezdirmenin ya da denk geldiğinizde hemen davetiye kataloglarını karıştırmanın sonucunda bir şeyler tasarlanmış oluyor zihninizde. Ama karar anı geldiğinde, en şık ve güzeli olsun, kendinizi yansıtsın diye iki, üç hatta daha fazla seçenek arasında sıkışıp kalınıyor. Daha doğrusu bana öyle oldu. (: 









       İlk önce davetiyeden başlayalım. Sayımız belli, kaç tane basılacağı belli ama seçmek zor. (: Önünde sonunda kendi tarzınızı buluyorsunuz ama. (: İnternetten baktıklarımda bir ara oradan sipariş vermeyi düşünsem de güvenemedim ki zaten tarzıma uygun çok bir şey bulamadım. Düğün.com 'a da. Güzel davetiyeciler vardı ama nişan için ağır olur diye düşündüm. Çünkü beğendiklerim düğüne yönelik tarzdaydı. Sözlümle birlikte (o zamanki sözlüm tabi (: ) internetten araştırmaya devam ederken Koza Davetiye'ye denk geldik. Bir sürü farklı katalogları vardı ve Sade isimli katalogdan birkaç şey beğendik. İçlerinden karar verdi bir tanesine çünkü ben hala emin değildim. (: Tamam dedim ve demosunu bile fotoğraftan görmeme rağmen mekana ve tarzımıza uygun bir davetiye ortaya çıktı. (: Davetiyeyi kendim fotoğrafladığım zaman tam görüntüsüne ulaşamadığım için internetten alıntı fotoğraf kullanmak zorunda kaldım.


    Hediyelik konusu ise çok daha kolay halledildi. Tekrar internetten araştırma yapıldı. Hem de dönem dönem olmak üzere uzun bir süre. Ama hediyeliğin nasıl olmaması gerektiğini ikimiz de çok iyi biliyorduk. (: Yine bir gün Düğün.com'da gezinirken Yeni Bir Yaprak'ı buldum. Sitesinden 2 3 seçenek belirledik. Telefonla irtibata geçip istediğimiz hediyeliğin siparişini verdik. Bütün detayları mail yoluyla tamamladık ve şansıma evime yakın olduğu için gidip kendim teslim aldım.

   Nişan için seçtiğimiz davetiye ve hediyelik görsellerde ki gibiydi. Çok araştırdık, çok uğraştık ama nişan sonunda asıl önemli olanın ortak mutluluk olduğunu tekrar fark ettim. Detaylardan da hoşlanan biri olarak bu detaylara gösterdiğim yoğun hassasiyetin gereksiz olduğunu mekandan çıkarken anladım. (: Tün stres ve tartışmalar nişan sonunda da bitmiş oluyor ve gerçeği daha net görüyoruz.

Gelin kızlara; umarım siz de nişan sonunda dünyanın en mutlu insanı olursunuz. (:
Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder