17 Ocak 2016 Pazar

Dior - Hypnotic Poison Edp Parfüm




      Herkese merhaba! 

     Bugün 'Önerilerim' kategorisinde, ilk defa parfüm inceleyeceğim. Kullandığım kozmetik ürünlerinin yanında parfümlerimi de paylaşma fikri gözüme hoş göründü bir anda. (:
İlk parfüm olarak seçtiğim, tabi ki kış aylarında kullanmaktan büyük zevk aldığım Dior Hypnotic Poison. Bu parfümü daha önce de kullanmaya çalışmıştım ama yaşıma biraz ağır gelmişti. Artık büyüdüğümü düşünüp tekrar aldım ve tam uyumu yakaladığıma inanıyorum (:

     Hypnotic Poison notalarına gelirsek; üst notalarda Hindistan cevizi, mürdüm eriği, kayısı; orta notalarda sümbül, yasemin, inci çiçeği, gül, kimyon, Brezilya gül ağacı; alt notalarda ise sandal ağacı, badem, vanilya ve musk yer alıyor. Oldukça yoğun olan bu parfüm kış mevsimi ve gece kullanım için ideal. Fazla ağır olan bu koku her tende hissedilen etkisini değiştiriyor. O yüzden biraz nazlı bir koku (: Ayrıca sevmeyeni de seveni kadar çok. Ben seven taraftayım ve gün boyu değişen notalarla hissettiğim kokuları kış mevsimine ve kendi tenime uygun buluyorum. (: Edt ya da Edp olması konusunda ise, benim aldığım Edp ve iki sıkmada günlerce koku kalıcılığını koruyor. Ama az önce de dediğim gibi, yoğun bir parfüm olmasından dolayı sanırım çok bir farkı olmaz. Ki alırken Edt klmadığı için Edp almıştım. Satış elemanı da Edp'yi kullanırken daha az kullanırsanız problem olmaz demişti.

     Merak edenler ve daha önce ya da halen kullanan varsa yorumlarını bekliyorum. (: Umarım ilk parfüm  yazım aydınlatıcı olmuştur. Devamı gelecektir (: 
Sevgiler

2 yorum:

  1. Merhaba, kışa uygun kalıcı bir parfüm.Bana çok ağır geldiği, migrenimi tetiklediği için kullanamıyorum.Ama güzel bir parfüm.Blogunuzu gfc den takibe aldım.Bloguma bende beklerim.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. merhaba (: evet, fazla yoğun kullanıldığında tüm parfümler hafif bir baş ağrısı yapıyor bende de maalesef.

    YanıtlaSil