21 Ocak 2016 Perşembe

Kiko Kozmetik Deneyimlerim




     Kiko Milano, İtalya'da bulunan bir kozmetik firması. Son zamanlarda oldukça ismini duyuyordum ve ürünlerini görüyordum Türk bloggerlarda. İtalya'ya giden arkadaşım sayesinde benim de Kiko'dan bazı ürünlerim oldu. Bu yazımda, elimdeki ürünleri incelemek istedim bende.









      İlk olarak, geçen yaz ve bahar aylarında favorim olan iki üründen bahsetmek istiyorum. İlki, Eyetech Look far, 104 numara. Kalem şeklinde olan bu farın kullanımı çok pratik. Tam bir bronz kahve ve hafif simli olan bu far, yazın bronz makyaj yaparken elimden düşürmediğim bir ürün. Pigmentasyon konusunda çok başarılı. İster yoğun ister dağıtarak hafif bir ışıltı elde etmek mümkün. Farın kendi fırçası sayesinde gölge yapmak ya da yoğunluğunu ayarlamak da çok rahat oluyor. Genelde gözümün dış köşelerine kullanıyorum. Böylece hafif ışıltılı bir gölge elde etmiş oluyorum. Ben elime yoğun olarak, rengini tam göstermek amacıyla swatchladım. Ne kadar tam oldu şuanda emin değilim. (: Kahve tonlarında makyaj yapacağım zaman elimin direk gittiği gözde ürünüm haline geldi.

       İkincisi ise, Trio Allık. Bendeki 05  olarak geçiyor. Üç tondan oluşan bu allığın rengi çok hafif. Daha koyu ve yoğun allık tercih edenlere göre biraz hafif kalabilir. Yapısına gelecek olursak, bu allık yanaklara fazla doğal bir ışıltı katıyor. Hafif şeftali tonlu, doğal görünümlü allıkları tercih edenler mutlaka bunu denemeli diye düşünüyorum. Hatta, far olarak bile kullanılabilir. Ben bazen far olarak, göz kapaklarımın rengini eşitlemek amacıyla uygulama yapıyorum. Mat bitişli olan allık hiç tozutma yapmıyor ve her ne kadar küçük görünse de bereketli bir ürüne benziyor. (:

      





    

     Sıradaki Kiko ürünlerim ise yılbaşında gelenler ve geldiği gibi son gözdem olan tekli far. Elimdeki 234, Infinity olarak geçiyor. Yoğun pigmentli bir far. Kutuda durduğu kadar koyu değil. Hafif ışıltı olan bu far tam bir gül kurusu rengi ama içinde bordoluk barındıran bir gül kurusu. Uzun zamandır bu tarz bir far arıyordum ve arkadaşım bilmeden imdadıma yetişti. (: Uygulaması  pratik bir ürün. Yanınızda taşımak da oldukça kolay. Kirpik diplerime siyah kalem ve tüm göz kapağıma bu farı uygulayarak göz makyajım iki dakikada bitiyor.

   

      Son ürünüm ise, yine çok uzun zamandır turuncu ruj isteyen ama bir türlü cesaret edemeyen bana, yine arkadaşımın bilmeden aldığı bu mükemmel ruj. Elimdeki Velvet Matte 604. Mat bitişe sahip bu ruj dudakta inanılmaz duruyor. İlk bakışta çok turuncu gelen bu ürün, dudakta taptaze ve canlı bir görünüm kazanıyor. Özellikle bahar ve yaz mevsiminde yeni favorim olacak ama kış için de hafif makyajlarda sade dudak görünümü yakalamak için birebir. Ürünün kalıcığı konusu tartışılmaz. uygulama konusunda da oldukça pratik. Her ne kadar mat bitişi olsa da bir Mac Diva kadar uygulaması zorlamıyor. (:


     Benim Kiko'dan kullandığım ürünler bunlar. Önceden yurtdışına gidince ya da birisi giderse sipariş verebileceğimiz bu markanın ürünleri artık Türkiye'ye de geliyor! (: Yakında İstanbul'da Capasity alışveriş merkezinde mağazası açılacak ve bizde rahat rahat faydalanabileceğiz (: 

Sevgiler

1 yorum:

  1. Tam benim makyajda tercih ettiğim renkler bunlar. Türkiye ye gelecek olmasına sevindim. Sevgiler....

    YanıtlaSil