20 Ocak 2016 Çarşamba

Nişan Hazırlıkları - Elbise & Kuaför Seçimi




        Uzun zamandır 'Evlilik Defteri' kategorisine yazı yazmıyordum. Nişan hazırlıklarında bu sefer ki başlığımız, 'Elbise ve Kuaför Seçimi'. Nişan için elbise seçmek genelde gelinler için zor olan bir seçim. O akşam herkesin gözünün üzerinizde olacağı hissi ve 'ya pişti olursam?' düşüncesi ne yaparsanız yapın aklınızın bir köşesinde korku olarak yer ediyor. Ama bir bakmışsınız nişan bittiğinde, düşündüğünüz gibi en güzel siz olmuşsunuz ve tek parıldayan ortamda sadece sizsiniz. (:

     Nişan elbisesi seçecek gelinler için ilk önerim sakın elbisem böyle böyle olacak diye kendinize kural koymayın. Çünkü ne olmayacak derseniz o oluyor. (: Benim söz elbisem tam da öyle olmuştu. Merak edenler için buradan ulaşabilirsiniz. Önce, diktirip diktirmeyeceğinize karar verin. Daha sonra vücut tipinize ve teninize en uygun elbiseyi bulmaya çalışın. Çok gezin (: pişman olmayın (:

         Ben elbise seçerken hazır almaya karar verdim. Çünkü dikime çok güvenemiyorum nedense. Evet diktirdiğimiz zaman tek oluyor o elbise ama bana riskli geliyor. Hazır üzerinde oynamak daha kolay ve stressiz geliyor bana. Ben elbise için Bağdat Caddesi, Kadıköy ve Nişantaşı'nda gezilmedik yer kalmadı. Sonuç mu (: İlk girdiğim mağazada denediğim ilk elbiseyi aldım (: Zaten hep öyle oldu bana. Ve nişan günü pişti de olmadım, elbise umduğum gibi gelin sıfatıyla beni taşıdı (: 


     Elbisemin arkadan ve önden görünüşü yandaki görsellerdedir (:

















     Kuaför konusu ise biraz daha problem bir durum. Bir kaç kuaför araştırdım fakat hepsinin günü doluydu ve mecburen sözde gittiğim kuaföre gittim. Saçım istediğim gibi olmadı, makyajıma diyecek bir şey yoktu. Buradaki en önemli nokta da saç-makyaj provası mutlaka yaptırın. Yaptırmadığınız takdirde daha büyük bir stresle kuaförde bulunuyorsunuz.

     Nişan hazırlıkları sırasında ne kadar sistematik çalışsanız da stresten dolayı en ufak şeylere çok fazla tepkiler ortaya koyabiliyoruz. Ama sonunda en mutlu biz oluyoruz. Hepinizin nişan hikayesi mutlu biter ve daha güzel başlangıçlar hep sizin olur (:

Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder