25 Mart 2016 Cuma

Gosh - Rose Whisper Allık




     Herkese mutlu pazarlar!

     Geçen gün İnstagram üzerinden paylaştığım ve Sevgililer Günü'nden beri kullandığım bir allıktan bahsedeceğim bu yazımda size. Öncelikle, bu allığı bir süre İnstagram'da gördüm ve o kadar merak ettim ki, sevgililer gününde gidip resmen Gratis'ten kaptım. (:

    Ambalajı elime ilk aldığımda çok kalitesiz geldi. Sanırım indirimsiz fiyatı 24 TL civarı bir şeydi. İndirimli olarak da 12 TL gibi bir rakam için ambalajın kalitesizliğini ideal buldum diyebilirim. Ama yine de elime her aldığımda umarım kırılmaz düşüncesiyle alıyorum. (:

       Renk olarak hiç denemeden aldım. O kadar merak ettim yani siz düşünün. (: Renk olarak, benim ten rengime çok uyumlu olduğunu düşünüyorum. Fazla doğal bir pembelik hatta gül kurusu gibi yumuşak bir renk veriyor yanaklara ve taze bir görüntü yaratıyor. Çok allık uygulanmış hissi vermemesi çok hoşuma gitti. Çok çabuk uçtuğunu da söyleyemem. Tabi ki gün içinde tazelemek gerekiyor ama günlük kullanımda bu ara elim sürekli Rose Whisper'a gidiyor diyebilirim. Tek problemi biraz tozutuyor olması. Fırçama hafifçe almaya çalıştığımda bile hemen kıpırdanma oluyor ambalajın içinde. (: Ama bu problem de sevmeme engel olamadı. 

    Özellikle günlük kullanım için, doğal bir duruş sağlayan pembe tonlarında -ki bu allık pembe pembe durmuyor- bir allık arayışındaysanız bence Gosh - Rose Whisper'a bakmanızı öneririm. (:

Sevgiler

8 yorum:

  1. Doğal bir allık arayışındaydım bende, deneyeceğim mutlaka..
    Takipteyim, bende beklerim. Sevgilerle:)
    http://guzelliksenfonileri.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. doğallık istiyorsanız kesinlikle tavsiye ederim. (:

      Sil
  2. Loving your blog <3
    Would you like to follow each other on gfc & fb? If you follow,let me know, i will follow back =))

    http://beautorgeousworld.blogspot.com/

    https://www.facebook.com/BeautorgeousWorld/

    YanıtlaSil
  3. Gosh ürün hiç kullanmadım ama böyle doğal duran bir allığa ihtiyacım var. Bende bir göz atayım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benimde ilk Gosh ürünüm ve çok memnunum. (:

      Sil
  4. Gosh pudrasını kullanıyorum memnunum ilk indirimde bu allığıda şans vereceğim :)

    Bu arada blogunu takibe aldım bende bloguma beklerim :)
    Sevgiler
    Mehtap
    www.mehtapslifestyle.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mutlaka şans vermelisiniz. (: Özellikle memnunsanız.

      Sil