10 Nisan 2016 Pazar

Çeyiz Alışverişi - Elektrikli Ev Aletleri & Evidea.com Online Alışveriş Deneyimi

Herkese tekrardan merhaba!

Düğünün yaklaştığını biraz geç fark ettiğim için bu aralar çeyiz ve evle ilgili şeyler düşünürken buluyorum kendimi. Sadece düşünsem yine iyi sürekli bir koşuşturmaca halindeyim. Evlenmek gerçekten çok yorucu bir durummuş. (:

Bu yazımda, geçen hafta tamamladığım elektrikli küçük ev aletlerinden bahsetmek istiyorum. Bu konuyla ilgili söylemek istediğim ilk şey, elektrikli ev aletlerini en sona bıraktım. Çünkü, garanti sürelerinin daha uzun ömürlü olmasını istedim. Aslında düğün gününe garanti kaşesi basılma durumu söz konusuymuş fakat o işlerle uğraşmak bana biraz sıkıcı geldi. Bende böyle bir yol seçtim. (:

İkinci olarak, sezonun trendi olan rengarenk kahve, çay ve tost makineleri bana göre olmadığı için en klasik renkleri tercih ettim. (: Bunu da başta belirtmek istedim. Çünkü İnstagram'da neredeyse herkes renkli ev aleti almış. 

Ürünlerime gelecek olursak, internetten alıntı yaptığım görsellerin altına açıklamasını yazarak devam edeceğim yazıma. Aldığım ürünleri aslında özelliklerinden çok, biraz da evde annemin kullanıp memnun kaldıklarına göre almaya çalıştım. Hazırsak başlayabiliriz. ((:


İlk aldığım ev aleti, Vestel'in bu kazanlı ütüsü oldu. Fiyatı çok uygun, yanlış hatırlamıyorsam kampanyalı olarak 100 TL'ye satın almıştım. Bunu almamın sebebi ise, ütü olarak kazanlı ütü istiyordum ve annem kendine kampanyalı diye bu ütüyü almıştı. Evde hemen kullandım ve çok memnun kaldım. Sonuç olarak şuanda da evdeki ütünün benden sorulduğunu var sayarsak, çok memnunum. Tek problemi, su biraz geç ısınıyor ve 1 litre kapasitesi olduğu için dağ gibi ütüleri yaparken su takviyesi yapmak gerekiyor. Ama ütüleri o kadar biriktirmem derseniz muhteşem bir ürün. Şimdiden tavsiye edebilirim. Üstelik fiyatı çok uygun.

İkinci aldığım ürün ise yine ütü. (: Bu ütüyü almamın sebebi ise, geçen yaz tatile giderken yanımıza seyahat ütüsü alacaktık fakat bulamadık. Bu nedenle uygun fiyatlı normal bir ütü almaya karar verdik. Böylece, evlendiğim zaman acil bir ütü yapmam gerektiğinde, kazanlının ısınmasını beklememek için ve günü kurtarabilecek bir ütü daha olsun diye düşündük. Fiyatı 70 TL' ydi. Fakat modeli tam olarak bu olmayabilir. Hatırlayamadığım için ütü ihtiyacını karşılayan Arzum'un uygun ütülerinden birinin görselini koydum buraya. Bu ütüyü de tatilde, nişanlımın gömleğini ütülemek için kullandım ve başarılı bir sonuç aldım. (:



Aldığım bir diğer ürün ise Arçelik 'in görselde ki mutfak robotu oldu. Mutfakla pek alakası olmayan biri olarak (en azından bu zamana kadar, ilerde ne olur bilmem), annem basit bir robot almamı önerdi. Evidea sitesinde gezinirken bu robotu gördük ve annem buna karar verdi. Ona da sipariş verdik. Fiyatını tam hatırlayamıyorum ama kampanyalı üründü şansımıza. (: Ürünler geldiği gibi benimki ortadan kalktı ve annemin robotunda test etme fırsatı yakaladım. Kullanımı kolay, pratik çok fazla yer kaplamayacak bir ürün. Annem çok memnun. Bana soracak olursanız yemek yapmayı tam çözemediğim için net bir şey söyleyemiyorum. Ama doğru tercih yaptık sanırım.
Tost makinesi bir evin olmazsa olmazı. (: Her ne kadar evde tek kaldığımda tost yapmasam da arada öğle öğünü olarak harika bir yiyecek haline geliyor. (: Artık eski yalnızca tost yapan makinelerden kalmadı sanırım. Hepsi ızgara da yapıyor, 180 derece açılabiliyor vs... Bulabilseydim yalnızca tost yapan alırdım ama bulamadım. (: Bu tost makinesi de Evidea'dan ve kampanyalı. Ben kampanyalı fiyatıyla 100 TL 'ye satın almıştım. Sürekli sitede bu tarz ürünlerin fiyatları oynuyor takipte kalırsanız yakalama şansınız çok yüksek. Bunu kullanma şansım olmadı  artık ileride deneyimleme şansım olacak.


Yukarıda da dediğim gibi, sezonun trendleri rengarenk elektrikli ev aletlerinden pek haz etmediğim için daha çok metal olanlara doğru bir kayma yaptım. (: Görselde ki ürünü hem çay makinesi hem de su ısıtıcı olarak aldım. Fiyatı yine kampanyalı olarak Evidea 'da 100 TL' di. O dönem küçük ev aletlerinde sanırım kampanya vardı çünkü siteden hepsini aynı anda sipariş vermiştim. (: Çay makinesine dönecek olursak, derece ayarlama özelliği mevcut. Böylece çayı belli bir ısıda sabitlemek mümkün. Bu durum benim çok hoşuma gitmedi açıkçası. Çünkü ev aletlerinde fazla özellikten hoşlanmıyorum. Pratik olması önceliğim. (: Sitede özelliklerini de okurken sanırım gözden kaçırdım. Ama umarım iyidir. Çünkü bu ürünü de deneme fırsatım olmadı ki çok fazla çay tüketen bir çift değiliz. (:


Çeyizin olmazsa olmaz bir diğer elektrikli ürünü ise elektrik süpürgesi. (: Gerçi şimdiye kadar aldığım ürünlerin hepsi evin temel ihtiyaçları ama bu ekstra temel benim için nedense. (: Ben bu elektrik süpürgesini Media Markt 'tan sanırım 800 TL' ye aldım. Bu süpürgeden daha önce şu yazımda da bahsetmiştim. Ama kısaca söylemek gerekirse, şuanda annemin evde kullandığı Rowenta Silence Force serisinin ilk çıkan ürünlerinden birisi. Biz ondan çok memnunuz. Hem temizleme açısından hem de sessizlik açısından. Toz torbasız olması da cabası. (: Bu nedenle evdekine en yakınını, tabi ister istemez daha yeni modelini edinmiş oldum. Sonuçta bilindik bir marka. Kendimi güvenceye aldım böylece. (:




Ekmek kızartma makinesi bence olmazsa olmaz bir ürün değil. Ama elektrik süpürgesini almaya gittiğimizde,   annem bundan da al bir tane seç içlerinden dedi. Ben de Media Markt satış temsilcisine sordum ve bunu önerdi. Hem fiyatı uygun hem de çok satılıyor dedi. Ona güvendik, inandık. Umarım iyidir. Çünkü deneme fırsatım olmadı (: Bu üründen de daha önce burada bahsetmiştim. (:


Veee son ürünüm. (: Benim için bir evin olmazsa olmazlarından bir tanesi daha. Kahve makinesi. ((:  2 sene önce Arçelik'in eski Mini Telvesi'nden almıştık. Evcek kahve tiryakisi olduğumuz için yıllarca cezve taraftarıydık. Fakat arkadaşım ilk çıktığında bu makineyi aldı ve öteki kahve makinelerinden tadı bana çok farklı geldi. Sonuç olarak ebeveynlerimi ikna ederek hatta zorla aldırdım bu makineyi. (: Evin en çok kullanılan elektrikli mutfak ürünü bu diyebilirim. (: Şimdi evleneceğim için  bende hemen kendi evim için edindim bir tane. Aslında eski gri renk olan makineleri daha çok seviyorum nedense ama artık onlar üretilmiyormuş. Ben de yeni tasarım Mini Telve'lerin beyaz rengini tercih ettim. İkili almamamızın sebebi, suyu kendimiz dolduramadığımız için iyi karışmadığını düşünmek. (:

Benim çeyiz olarak aldığım küçük elektrikli ev aletlerim bundan ibaret. Umarım fikir açısından faydalı olmuştur ve umarım üslubum kusura sebebiyet vermemiştir. (: 

Ekstra olarak eklemek istediğim, Evidea sitesinden alışveriş konusu var. Ben ilk alışverişimi, 4 adet elektronik eşya alarak yaptım. Evet, her online alışverişe fazla güvenmeyen biri olarak benim de tereddütlerim vardı. Fakat, sanırım ofisin Koşuyolu'n da olması ve ürünlerin çabuk şekilde elime sağlam ulaşması güvenmemi sağladı. Alışveriş yapacak olanlar için, ben aldığım ve şimdilik kullandığım ürünlerden memnunum ve bir şikayetim olmadı. Bu bilgiyi de buradan paylaşmak istedim.(:

Sevgiler



2 yorum:

  1. Kazanlı ütüyü o fiyata gerçekten çok iyi almışsın :) Ben de Braun aldım tabiki hala kutusunda duruyor. Umarım iyi bir tercihtir ikimizinki de :)

    YanıtlaSil
  2. Evet şanslıydım o konuda. Umarım iyi tercihtir ve mutlu günlerde kullanırız (:

    YanıtlaSil