5 Mart 2016 Cumartesi

Uygun Fiyatlı Çeyiz Alışverişi (Kadıköy Pazarı, Tedi, A101)





      Keyifli hafta sonları herkese!

   Bir süredir çeyizimin son parçalarına yoğunlaşmış olduğumdan dolayı alışverişlerimi bitirip artık ev dekorasyonuna takılı kalmak istiyorum. (: Ama çeyiz alışverişi son ana kadar bitmeyecek bir şey gibi görünüyor. Çünkü gördükçe bunu da almalıyım diye düşünerek dünyaları alıyorsunuz. 

    Bu yazımda sizlere dün yapmış olduğum alışverişten bahsetmek istiyorum. Küçük bir çeyiz alışverişi oldu ve hiç düşüncemde yoktu açıkçası ama almadan duramadım. (: Dün Kadıköy Pazarı'na gittim ve eski Kadıköy Pazarı havası kalmadığını fark ettim. Zaten pazar taşınmış. Bizim eve daha da yaklaşmış bu açıdan tabi ki çok hoşuma gitti. Fakat, tezgahlar neredeyse ikinci  el ürünlerle dolu ve antikacı tezgahları da artmış. Ben de tezgahların arasında dolaşırken minicik bir tezgahta bu ürünleri buldum. Fiyatları mağaza fiyatlarına göre çok uygun olduğu için dayanamadım ve aldım.




   İlk ürünüm kırmızı saplı çırpıcı. Bu ürünü aslında almayacaktım ama basıldığında otomatik gibi çırpma işlemi yapması beni  cezbetti ve 10TL'ye satın aldım. Mağaza fiyatının 20TL civarında olduğunu öğrendiğimde bu ürün daha da kıymetli oldu benim gözümde tabi ki. (:



      İkinci olarak, sebze soyucu yoktu çeyizimde ve bir türlü almaya fırsatım olmamıştı. Yine aynı tezgahta bir tarafı sebze soyucu, diğer tarafı julyen doğrama olan bu aparatı 10TL'ye satın aldım. Tekrar mağaza fiyat araştırmasında 20TL civarında olduğunu görünce sevinmeden edemedim. (:




      Daha sonra yine kırmızı saplı tırtıklı kesme aparatını aldım. Fiyatı ya 10 ya da 5TL olmalı, şuanda hatırlayamıyorum. Ama patates ve türü sebzeleri kesme tahtası üzerinde bu aparatla kesmek kolay göründü gözüme. (: Bu ürünün fiyat araştırmasını yapamadan Tedi'de  5TL civarında gördüm. Karlı mıyım değil miyim onu tam fiyatını hatırlayamadığım için bilemiyorum. (:




      Son olarak pazardaki tezgahtan yine Tantitoni mağazalarında sıkça rastladığımız kocaman kalemtraşı aldım. Sarı,pembe ve mavi renkleri vardı. Ben sarıyı tercih ettim. Bu kalemtraş havuç gibi çeşitli sebzeleri çiçek şeklinde traşlayıp salata süsü yapmaya yarıyor. Aslında çok da bir işe yaramıyor bence. Çünkü yemeği süsleyene kadar direk yeme taraftarıyım. (: Aynı zamanda arka tarafında da sebze soyucu var. Fotoğrafta görüldüğü gibi. İki taraflı olması ve 5TL olması hiç düşünmeden almamın en büyük sebebi oldu. Yine bu ürünü de Tantitoni mağazasında daha fazla fiyatlı görmüş olmam ve çok uyguna pazardan almış olmama beni çok mutlu etti.





       Bu mor silikon yemek kaşığını da pazardan sonra uğradığım Tedi'den 6TL'ye satın aldım. Hem rengi hem tipi çok hoşuma gitti. Aslında ihtiyacım var mı yok mu bilmiyorum ama renk ve fiyat cezbetti. (: Kullanışlı olabileceğini düşünüyorum.




     Son olarak da artık eve dönerken uğradığım A101'de bu lila renkli süzgeci buldum. Aslında mor renkli bir süzgeç almıştım ama bu süzgecin de 2TL olması ve rengi nedeniyle ve benim aldığım mordan biraz daha küçük olduğu için ihtiyacım olabilir diye düşünerek aldım.

       Son zamanlarda A101'de plastik mutfak gereçleri gözüme çarpar oldu. Hem fiyat olarak hem de kullanış açısından başarılı ürünler olduklarını düşünüyorum. Çeyiz hazırlığında olan kızlar denk geldikçe bakın bence. Çünkü aynı marka plastik ürünleri başka yerlerde daha fazla fiyatlı olarak gördüğüm de çok oldu. (:

      Benim Cuma günü beklenmedik çeyiz alışverişim bu şekilde oldu. Umarım yazı hoşunuza gitmiştir. Uygun fiyatlı çeyiz ürünleri arayanlara yardımcı olabildiysem ne mutlu bana. (:

Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder