5 Temmuz 2015 Pazar

Clean&Clear Losyonları





   Clean&Clear ürünlerini hepimiz hatırlıyoruzdur. Genellikle tam ergenlik zamanı keşfedilen turuncu renkli losyonu (yanlış hatırlamıyorsam) herkesin evinde gördüm diyebilirim. O zamanlarda ortaya çıkan kocaman sivilcelerime çok güzel bir sonuç olmamıştı ve ben de bir işe yarmıyor düşüncesiyle kullanmayı yıllar önce bırakmıştım. 

   Geçenlerde (tabi bu geçenler blog yazmayı düşündüğüm fakat bir türlü kafamda netleştiremediğim zamanlara denk geliyor) arkadaşımın yanına şehir dışına gitmiştim ve yanıma makyaj temizleyici almayı unuttuğum için ondan kullanmıştım. Makyajımı bir güzel temizledikten sonra bir losyonu olduğunu ve cildi ferahlattığını söyledi ve pamuğa döküp bana verdi. Yüzüme sürdüğümde inanılmaz bir ferahlama hissettim ve aynı inanılmazlıkla cildimin ne kadar kirli olduğunu pamukta gördüm. O görüntü karşısında utanarak adını sordum ve bana Clean&Clear olduğunu söyledi. Tabiki İstanbul'a döndüğüm gibi hemen edindim bir tane. (:

    Bu yanda görmüş olduğunuz ürün yukarıda bahsettiğim ferahlatan losyon. Yukarıda da anlattığım gibi makyajınızı çıkarıp sabunla yüzünüzü temizlemenize rağmen, losyonu uygularken o pamuğun rengini değiştiriyor. Çoğu cilt temizleme ürününü düzenli kullanmam ama bu ürünü her akşam mutlaka uyguluyorum yüzüme. Hem çok ferahlatıyor hem de yüzümdeki gün içinde birikenlerden kurtulmuş oluyorum. Ayrıca düzenli kullanıldığında sivilce oranını azaltıyor ve cildi daha sağlıklı yapıyor. Yağlı cilde sahip olduğum için hiç tahmin etmediğim zamanlarda bile yüzümde sivilce çıktığı oluyor ama bu ürünü kullanmaya başladığımdan beri sivilcelerle iletişimim epey koptu. (:
   Bu görmüş olduğunuz daha koyu renkli ürün ise yukarıdaki ürünü ararken yanlışlıkla almış olduğum siyah nokta temizleme losyonu. (: Aceleyle Gratis'e girip göz yanılması sonucu aldığım ama çok memnun kaldığım bir ürün. Ben bu losyonu genelde duştan sonra yumuşamış ve gözenekleri açılmış olan cildime disk pamuk yardımıyla uyguluyorum. Bu losyonu da düzenli kullanıyorum üzerine ve siyah noktalarımdaki o derinliğin gittiğini ve yeni oluşanların oldukça cılız ve her an temizlenmeye hazır olduklarını farkedebiliyorum.








     Eğer makyajınızı temizledikten sonra cildinizin tamamen temizlenmediğini hissediyorsanız ya da yeni bir losyon arayışı içindeyseniz mutlaka denemenizi öneririm. Aynı zamanda siyah noktalarla ciddi problemleriniz varsa siyah noktalar için olan losyon da oldukça başarılı. Tabiki alıp evde bekletince hiçbir işe yaramıyor. Düzenli kullanmadıktan sonra bir faydasını göremiyoruz. 

Sevgiler
Zeyrik

Follow my blog with Bloglovin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder