4 Temmuz 2015 Cumartesi

Makyaj Bazları




     Makyaj malzemelerine karşı her zaman özel bir ilgim olmuştur. Özellikle son zamanlarda çıkan sevimli mi sevimli paketleri olan ürünlere karşı koyamıyorum. (:


     Makyajla ilgili birçok şey yazıp çiziliyor. Ben de çoğunu ilgiyle takip ediyorum ve zamanla bilgi sahibi olduğumu düşünüyorum. Bu nedenle bu yazımda size ten makyajının olmazsa olmazı benim de kullandığım makyaj bazlarından bahsedeceğim. Üç farklı baz kullanıyorum ve hepsinden memnunum.

     İlk bazım ValentineD Primer Base Trucco. Oldukça komik bir fiyatla aldığım küçücük bir ürün. Makyaj bazıyla ilk tanışmam hatta. Bu bazı bloglarda araştırma yaparken keşfettim ve hemen Gratis'ten bir tane edindim. Yapısı şeffaf ve yüze yumuşaklık veriyor. Cildi pürüzsüzleştiriyor ve makyajı uzun süre kalıcı sağlıyor. Ben fondöten kullanmıyorum yalnızca BB krem kullanıyorum ve tüm gün uzun süre BB kremin kalıcı olmasını sağlıyor.























     İkincisi Flormar Illuminating Primer. Bu bazı da merak ettiğim için almıştım. Flormar son zamanlarda makyaj ürünlerinin kalitesi arttırdı. Ben de oje bakarken gözüme bu ürün çarptı ve şişesi de ilgilimi çektiği için aldım. Bu baz nemlendirici krem gibi aynı zamanda. Bazın altına nemlendirici sürmem gerekmiyor. Cildim yağlı olduğu için de aslında çok problem olmuyor nemlendirici. Uygulaması çok kolay. Cildi nemlendiriyor ve üzerine direk BB kremi uyguladığım zaman dalgalanma olmuyor hemen emiliyor krem.



 Görüldüğü gibi bazı epey kullandım. Küçücük kaldı. (:

















     Sonuncusu Benefit The PoreFessional. Benefit'in küçük setlerinden Primping With The Stars'ı almıştım. Bu setin içinde küçük her cilt tonuna uygun fondöten Some Kind a Gorgeous medium, Stay Don't Stray concealer, Girls Meet Pearl aydınlatıcı,Benetint sıvı allık, They're Real rimel ve bahsettiğim baz bulunuyor. Az miktarda hepsi ama uzun süre kullanılabiliyor. Bu ürünlerin hepsinden de memnunum özellikle rimel, sıvı allık ve concealer sürekli kullandığım parçalar. Benefit'in bazı ten renginde ve çok yayarak değil hafif bastırarak uyguladığınızda çok güzel pürüzsüz bir sonuç alıyorsunuz. Uygulama sonrası ciltteki gözeneklerin dolduğunu görebiliyorsunuz. Makyajın kalıcılığını ve kalitesini artırıyor. 


     Kullandığım bu üç bazdan çok memnunum. Ama içlerinden en çok Flormar'ı kullandım. Çünkü cildi nemlendirdiği için özellikle sabah erken kalkma durumda kaldığımda makyaj yapma süresini bir nebze de olsa kısaltıyor. Benefit'i daha çok makyajı uzun süre kullanacağım zamanlarda kullanıyorum. Eğer sabah vaktim varsa da ValentineD'yi kullanıyorum ya da o gün canım hangisini istiyorsa onu. (: 


      Bahsettiğim Benefit setini de yazıma ekledim. İçindeki ürünler küçücük ama görsel olarak inanılmaz sevimli. (: Kullandıkça da ürünlerin başarısına hayran kalmıyor değilim. Denemenizi tavsiye ederim hem bu seti alında küçük tester denemesi yapmış gibi oluyorsunuz. (:
Sevgiler
Zeyrik


Follow my blog with Bloglovin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder