5 Temmuz 2015 Pazar

Schwarzkopf Gliss Sıvı Saç Kremi




        Bu yazıda Schwarzkopf'un sıvı saç kreminden bahsedeceğim. Kullanımı oldukça kolay saçı ağırlaştırmayan ve yağlandırmayan bir ürün olduğunu en başta belirtmem gerek (:




      Bir kaç yıl önce saçlarım duştan çıktıktan sonra taramakta güçlük çektiğim için nemli saçı açmada kolaylık sağlasın diye aldım. Aslında sıvı saç kremlerine pek inancım yoktu ama denemekten zarar gelmeyeceğini düşündüm. Sonunda vazgeçilmezim oldu. (:

   Bu sıvı kremi saçımı taramadan önce nemli saça uyguluyorum. Duşta saç kremi kullanmama rağmen taramadan önce daha rahat açılması için mutlaka başka bir şeye daha ihtiyaç duyuyorum ve bu kremi kullanıyorum. Aynı zamanda deniz kenarına götürmüşlüğüm de var. (: Denizden çıktıktan sonra tuzlu su saçlarımı sert ve açılması çok zor bir hale soktuğu için hemen bu kremi sıkıp tarıyorum ve daha düzgün kurumuş oluyorlar. 

     Bu sıvı kremin birkaç farklı çeşidi var. Ben kuru ve yıpranmış saçlar için olanını aldım. Saçlarınız kolay taranmıyorsa denemenizi kesinlikle tavsiye ederim. Gratis'te indirimdeyken bitmekte olanın yerine hemen yenisini ekledim. Kaçıncı şişe hatırlamıyorum (:



Keyifli okumalar
Zeyrik
Follow my blog with Bloglovin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder