15 Şubat 2016 Pazartesi

My Burberry EDP Parfüm




          Merhaba yeniden! 
     
    Bu aralar yazılarım genelde parfümler üzerine olacak gibi duruyor. Kullandığım parfümleri buraya yazmadan rahat edemeyeceğim sanırım (:


       Bugünkü parfümümüzün adı Burberry, My Burberry. Geçen ilk baharda hediye gelen bu parfüm, daha ilk günde beni cezbetti. Bu parfümün notaları sırasıyla; tatlı bezelye ve bargamotun ardından sardunya, ayva ve Frezya'nın taze hissi, alt notada da Şam gülü ve paçuli yer alıyor. Son notalarda bulunan aromalar, parfümdeki feminen etkinin nedeni olarak vurgulanmış. Bence bu koku tam bahar ayarında kullanılacak bir koku. Ben o dönemlerde kullanmayı tercih ediyorum. Tabi kışın da hafif kaldığını söylemem doğru olmaz. Ben EDP olanını kullanıyorum ve çok yoğun uygulamadığım sürece beni rahatsız etmiyor. Şişesinin güzelliği biraz geri pland kalıyor benim için. Daha çok içine dikkat ediyorum. Tabi bu şişenin tasarımına laf ettiğim anlamına da gelmiyor. Oldukça şık bir tasarımı var. 

        Eğer kendinize feminen bir koku arıyorsanız mutlaka My Burberry'i denemenizi tavsiye ederim. Pişman olmazsınız.
Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder