30 Haziran 2015 Salı

Manolya Kokulu Hikayeler




     Kitapçılarda eskisi gibi ilgi çekici kapaklı ve baskılı kitaplar bulamıyorum. Eski kapakların orjinalliği oluyordu bence. Şimdiki kapaklar ve kitap isimleri hep aynı gibi.

     En son raflarda çok sevimli kapaklı kitaplar gördüm. Üstelik kitap ayracında keçeden yapılmış çiçek bile bulunuyordu. Bir tane alıyım diye düşündüm. Daha sonra unuttum tabi. Geçenlerde sipariş verirken gördüm ve bir tane de ondan aldım. İçeriğine hiç bakmamıştım. Sadece gözüme çarptığı için aldım.

     Kargoyu açtığımda etrafa klasik kitap kokusu dışında güzel bir koku yayıldı. Manolya Kokulu Hikayeler kokulu kitapmış meğerse. (: İçinde kısa kısa hikayeler bulunan sevimli bir kitap. Öncelikle hikayeleri oldukça 'Polyanna' tarzında buldum. Ama okumaktan zevk aldığımı söyleyebilirim.

     'Hayata bir bardak çay molası', kitabın üzerinde yazan bir söz. Tam olarak kitabı ifade etmiş. Hikaye kitaplarından zevk alıyorsanız sizde çayınızı alın ve kendinizi bir nebze de olsa mutluluk veren bu kitaba bırakın. 

     Kitabın içinde birbirinden güzel özlü sözler mevcut. ben en çok beğendiğimi burada paylaşmak istedim.' Hayvanlar olmadan insanlar nedir ki? Eğer bütün hayvanlar kaybolup giderse insanoğlu büyük bir ruh yalnızlığı içinde ölecektir. Hayvanlara ne olduysa insanlara da aynısı olur. Her şey birbirine bağlıdır. Yerkürenin başına gelen, yerkürenin çocuklarının da başına gelecektir.' Kızılderili Atasözü



Sevgiler,
Zeyrik
Follow my blog with Bloglovin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder