31 Ekim 2015 Cumartesi

Mükemmel Sonbahar Kırmızısı Mac Chili




                                  

     Sonbahardan kışa geçerken, tüm kalın ve koyu renkli giysiler dolaplarda yerini alırken, yazlık makyaj malzemeleri de arka raflara konuyor ve koyu renk rujlarımız sezonun favorileri oluyor tekrar. Yazımda, tam bu sezona uygun renkte olan Mac Chili rujdan bahsedeceğim size.

     Mac Chili'yi yazın nude tonlarda ruj ararken gördüm ve aldım. Bence rengi yaz sezonu için uygun değildi ve bu zamana saklamaya karar verdim.

    Bordo rujlar her zaman birinci sıradadır benim için. Mavi alt tonlu kırmızılar, sarı alt tonlulardan daha çarpıcı etki veriyor. Bu nedenle, tabi eğer yoğun etki istiyorsanız en soğuklarda kullanıma daha uygun bence. Ama geçen kıştan beri sonbahar mevsimine uygun bütünlükte, sıcak tonlu kiremit-kırmızı renginde ruj arıyordum. Chili istediğimi tam anlamıyla karşıladı. 




     
      Chili'nin içeriğine gelirsek, turuncu ve sarı alt tonlu bir ruj. Mavi alt tonu sevmeyenler için son derece uygun. Rengi tam olarak, kahve ve turuncu kırmızı, hafif kiremit rengi. İçinde kahvelik barındırması nedeniyle tam bir sonbahar kırmızısı bence. Mat dokulu, opak bitişli. Yoğun pigmentli olması sebebiyle uzun süre kalıcı. Fakat bir Diva değil (: Dudak kalemiyle birlikte uygulandığında daha iyi sonuç verebilecek bir ürün.

     Bu aralar en favori rujum. Havaların daha da soğumasıyla beraber yerini mavi alt tonlu bordo ve kırmızılara bırakacak ama asla kendini unutturmayacak bir renk bence. Mac'a uğrarsanız mutlaka bakın derim.
Sevgiler

2 yorum:

  1. nekadar güzel durmuş dudaklarında :) bu arada bloğunu yeni keşfettim hemen takibe aldım ! bende bloğuma beklerim iyi bloglamalar :))

    YanıtlaSil