3 Ekim 2015 Cumartesi

Maybelline Master Smoky Göz Kalemi








     Dumanlı göz makyajını çok seviyorum. Özellikle gece makyajı için inanılmaz bir tercih. Çok denedim, fakat yaptığım göz makyajı bir türlü dumanlı olmadı. Yazın sonunda araştırma yaparken keşfettim ve aldım hemen Maybelline Master Smoky'i! Dumanlı göz makyajını bu kadar istedikten sonra değerdi doğrusu.

     İndirimsiz fiyatı 20TL ama indirimle daha bir tatlı oluyor tabi (: Aslında, şekli kalın ve yapısı yoğun olduğu için günlük kullanıma uygun değil ama, dumanlı göz makyajı için kullandığınız zaman  fiyatının daha fazla olması gerektiğini düşündüren bir ürün. Birkaç farklı rengi var. İlk indirim zamanı kahverengi olanı da almayı düşünmüyor değilim. (:

   Rengi çok yoğun, biraz fazla uygulayınca kajal kalemler kıvamında olabiliyor. Ama arka tarafındaki makyajı dumanlı yapmak için olan fırça ile istediğiniz tona ve şekle getirebiliyorsunuz rengi. Yani, istediğiniz yoğunluğa ulaşabiliyorsunuz. Hatta, minik bir hata yaptığınız zaman, fırçasıyla onu yok etmeniz mümkün. Ben gözümün bitiş kısmına kuyruk yaparak, elimi kaydırdığım için biraz fazla kaçan çizgiyi yok ettim mesela. (: Kalıcılık konusunda da harika. Uzun süre varlığını sürdürüyor ve dağılma oranı çok az. Bildiğiniz üzere, kesinlikle dağılmayan göz ürünü maalesef yok. Fakat, bu kalemin süresi minimum seviyede.

     Master Smoky, kullanımı ve kalıcılığı açısından son derece memnun kaldığım bir ürün. Ayrıca, önümüzdeki kış mevsiminde, dumanlı göz makyajı yapmak isteyenler için oldukça pratik. Ama, herkes bilse de  yine söylemekte fayda var; unutmayın, far bazı kullanmadığımız sürece hiçbir göz makyajı uzun soluklu olmuyor maalesef.
Sevgiler

1 yorum:

  1. Blogunu yeni kesfettim. Takibe aldim :) Benimde bloguma beklerim :) Nurluguzellik.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil