19 Nisan 2016 Salı

Giorgio Armani - Acqua di Gioia EDP Parfüm



     Merhabalar!

    Bugünkü yazımda aslında yaz aylarına uygun  ama benim neredeyse bütün kış kullandığım bir parfüm olan Giorgio Armani - Acqua di Gioia'dan bahsedeceğim. Taze ve hafif kokuya sahip olması, normalde kış mevsiminde ağır parfüm kullansam da bu kışın favorisi oldu benim için. Baştan çıkarıcı deniz aromaları ve su berraklığındaki doğal tasarımlı şişesi ile vücudunuz ve zihniniz için gerekli olan enerjiyi kazandırıyor. 

         Üst notalarda nane yaprakları, Calabrio limonu; orta notalarda akuatik yasemin, pembe biber; alt notalarda sedir, sarı şeker ve laden reçinesi yer alıyor. 

       Bu parfümü, Akasya'da ki Sephora'dan başka bir parfüm almak için satış temsicisiyle konuşurken önermesi sayesinde aldım. Ben başka kokuyu elimde gezdirirken, ten rengime ve dış görünüşüme uyacağını iddia etti. Ben de denedim ve ona güvenerek aldım. Doğru söylüyormuş. (: Bence her mevsim kullanılabilecek bir parfüm. Tenimle de uyum sağladığını çevremdekilerin parfümün adını sık sorması sayesinde hissedebiliyorum. (: 

     Bu senenin favori parfümü bu oldu benim için. O nedenle övgüden başka yorum yapamıyorum. (: Taze hissi veren ve hafif kokulu parfüm arayışında olanlar, mutlaka bu parfüme göz atmalı. (:

Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder