12 Nisan 2016 Salı

Retro Kırmızı, Mac - Ruby Woo




     Herkese Merhaba!

   Bir  süredir 'Önerilerim' kategorisinde makyajla ilgili yazı yazmadığımı fark ettim ve yaklaşık 1 yıldır severek kullandığım Mac'in efsane ruju Ruby Woo'dan bahsetmek istedim.

    Ruby Woo, ilk görüşte vurulduğum fakat bir türlü cesaret edip alamadığım bir rujdu. Diva'yı kullanmama rağmen Ruby Woo'nun kıpkırmızı oluşu beni korkutuyordu. Zamanla kırmızı ruj kullanmaya alışınca hemen edindim bir tane.

      Ruby Woo, soğuk, mavi alt tonlu bir kırmızı. Ben de soğuk alt tonlu beyaz deniyordu sanırım o tene sahip olduğum için, tenimle fazla kontrast yaratacağını bile bile aldım. İyi ki de almışım. (: Mac'in en çok satan 2. ruju olarak, tam bir retro kırmızıya sahip. Oldukça yoğun ve opak bitişli olan bu ürünü dudağa önce lip balm uygulamadan sürmek tam bir işkence. Fakat uygulama bittikten sonra duruşu da bir o kadar efsane! (: Şimdiye kadar bu rujun yakışmadığı birisini görmedim. Buğday tende de, esmer tende de harika duruyor. Beyaz tenlilerde duruşundan bahsetmiyorum bile. (:  Ben yazın da kışın da kullanmaya bayılıyorum. Kalıcılığı konusundan bahsetmiyorum bile. (: Doğru bir göz ve ten makyajıyla kombinlendiğinde çok çarpıcı bir görüntü ortaya çıkıyor. Ben bu ruju BB krem ve bol rimelle tamamlıyorum.


   Mac bu ürününü, Rihanna ile işbirliği yaptığı sene Riri Woo olarak, sanırım 2 ton kadar farkla piyasaya sürmüştü. Yanlış hatırlamıyorsam ondan sonra patlama yaptı zaten. (:

  Mavi alt tonlu, kıpkırmızı bir ruj arıyorsanız ve ben bu ruju kullanırım diyorsanız mutlaka ama mutlaka alın. (: Gerçi bu ürün hakkında yazı yazmakta her ne kadar geç kalsam da belki kaçırmış olanlar vardır. Onlara yardımcı olmuş olurum. (:

Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder