21 Nisan 2016 Perşembe

Real Techniques Fırça Yorumları






        Herkese merhaba!

   Bu yazımda, elimde olan ve uzun süredir memnuniyetle kullandığım Real Techniques fırçalardan bahsetmek istiyorum. Daha önceki alışveriş yazılarımda, fırçalarımı yenilediğimi belirtmiştim. Bu nedenle de Real Techniques fırçalardan en çok merak ettiklerimi edinmiştim. Dilerseniz direk yorumlara geçeyim. (: 

1) Real Techniques Makyaj Süngeri:

    Bu süngeri Kozmela sitesinden almıştım. Alışveriş kategorisindeki bu yazımdan da okuyabilirsiniz.  Araştırmalarıma göre bu süngerden memnun kalan da çok kalmayan da.. (: Ben memnun kalan taraftayım. Çünkü, açılı olması süngerin her köşesini rahatça kullanma imkanı sağlıyor bana. Sünger pratik kullanabileceğim boyutta büyüyor ve uygulama yaparken ürün yemiyor, ürünü yüzüme eşit ve pratik biçimde dağıtıyor. Temizlemesi de kolay. Fiyatı da indirimdeyken ekstra uygun oluyor (beauty blender'a göre). Daha ne olsun (:



2) Real Techniques Expert Face Brush:

     Bu fırça fondöten fırçası da olur, kontür fırçası da olur, allık fırçası da.. Aklınıza gelebilecek her şeyi yapabiliyor neredeyse. (: Nemli ve hafif bitiş istemiyorsanız, ten ürününüzü bu fırçayla uygulayın ve inanılmaz sonuç alın. Fırça, sık ve kısa türlerden oluşuyor. Ne tam yuvarlak, ne dikdörtgen. Ortadan basık, yanlardan şişik bir biçimi var. (: Aynı biçimde makyaj süngeri gibi kolay temizleniyor. Üstelik çantaya atıp çıkılabilecek türden. 2-3 işlemi aynı anda yapabilir. (: Bu ürünü de aynı şekilde Alışveriş kategorisindeki bu yazımdan bulabilirsiniz. 





3)Real Techniques Blush Brush:

Bu kadar pofidik ve kısadan uzuna giden, yumuşacık tüylü bir allık fırçası olmaz diye düşünmüştüm. Etkili olacağına olumlu yorumlar okumama rağmen inanmadan almıştım bu fırçayı. İyi ki de almışım. Bir fırça, her hangi bir allığı yanaklara bu kadar güzel uygulayabilir. Taşıması biraz problem oluyor benim açımdan. Nedense makyaj çantalarıma bir türlü düzgün koyamıyorum ama yanıma almadan dışarı çıkmıyorum. (: Bu fırçayı da Gratis'ten Sevgililer Günü indiriminde almıştım. O yazıya da buradan ulaşabilirsiniz. (: İndirimdeyken çok tatlı oluyor bu fırça, kaçırmayın derim. (:



     Her ne kadar Real Techniques fırçalar ve makyaj süngeri hakkında yorumlarımı geç olarak kaydetsem de, burada bir köşede dursun istedim. Bahar zamanı bir takım eşyalarda yenilikler yapılırken, makyaj fırçalarına da şans vermek isteyenler olur belki (:

Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder