17 Eylül 2015 Perşembe

Nivea Cremelotion



  Bronzlaşmayı sevenlerin büyük problemlerinden olan soyulmaya çözüm arayanlar için bir tavsiyem var!
       
        Bilindiği üzere bronzlaştıktan sonra  veya yaz sonrası derinin kurumaması için bin bir çeşit nemlendiriciye başvururuz. Ben de bu yaz kurumaya ve soyulmaya karşı aldığım vücut losyonundan bahsedeceğim size.

       Nivea'nın ürünleri her zaman cildime iyi geldiğinden nemlendiricilerimde de Nivea tercih etmekte bir sakınca görmüyorum. Bu losyonu ilk defa gördüm. Aslında duşta kullanılan nemlendiricisinden alacaktım. Ondan da çok memnun kalmıştım. Ama onu bulamayınca ve tatil alışverişimin son günü olunca bunu aldım. "Çok Kuru ve Kuru Ciltler" için olanı da vardı. Ben yalnızca "Kuru" olanı aldım. Çünkü cildim yağlı ve düzenli olarak nemlendirici kullandığım için pul pul olmamıştı.

          Tatilde güneş kremi kullanmama rağmen kıpkırmızı oldum ve duştan sonra cildimi kurulayıp özellikle güneşte yanan bölgelere yoğun olarak uyguladım. Omuzlarım ve sırt bölgem kıpkırmızı olmasına rağmen hiç acımadı. Arkadaşım da kullandı ve o benden daha fazla bronzlaşmasına rağmen çok memnun kaldı.

       Ayrıca, bu ürünü sadece tatilde kullanmadım tabi ki. (: Günlük yaşantımda da nemlenme ihtiyacı duyan cildime uyguluyorum ve sonucu mükemmel buluyorum. Yağlı yağlı bir his bırakmıyor ve ürünün yoğunluğu fazla olduğu için bolca kullanmaya gerek kalmıyor. Zaten biraz fazla kaçırdığınız anda cildinize masaj yaparak kolayca yedirebiliyorsunuz.

        Sonuç olarak, gerek bronzlaşma sonrası, gerekse günlük hayatta kullanım için oldukça güzel bir losyon. Fiyatı da uygun. Nivea'nın ürünlerini sevenlere şiddetle tavsiye edebilirim. kutusu da şişe şeklinde olduğu için sağa sola bulaşma  durumu pek olmuyor ve pratik bir kullanım sağlıyor. 

         Denemenizi öneririm. (:
Keyifli okumalar,
 Zeyrik

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder