29 Eylül 2015 Salı

Dirty Works Perfecting Eye Cream (Stop Puffy Eyes)





     Herkese Merhaba!

   Bu yazımda, bir süredir kullanmakta olduğum hatta bir kutusunu bitirip bayram indiriminde ikincisini aldığım Dirty Works göz kreminden bahsetmek istiyorum. Bu marka, son derece ilgi çekici, sevimli ambalajlı ürünleri olan bir marka ve Gratislerde bulunuyor. Dirty Works ürünlerini hep merak etmiştim ama göz kremi dışında başka bir ürünü alamadım henüz.  Kremi incelemeye başlayalım. (:

    İlk olarak, benim aldığım ilk kutusu maviydi. İkincisini almaya gittiğimde ambalajının değişmiş olduğunu gördüm. Tabi ki içeriği ve tüp şekli değişmemiş ki bence tüp şeklinde olması çok önemli bir özellik. Kutusuna gelince, eskiye göre daha sevimli olmuş bana göre.

    Kremin amacı, göz şişkinliklerini ve morluklarını yok etmek. Aslında benim morluk problemim yok. Ama sabah uyandığımda göz altlarıma küçük bir miktar ürün alıp hafif masaj yaparak uyguladığımda gözlerimi rahatlamış hissediyorum. Şişkinliği şıp diye ortadan kaldırmıyor tabi ki ama hafif nemlendirerek bir rahatlatma sağlıyor. 

  Ürünün kokusu yok ve yapısı losyon kıvamında. Paketi  küçük görünüyor ama oldukça bereketli. Çok küçük bir miktar uygulandığı için uzun süre yetiyor. Cildin emilim süresi de çabuk. Makyaj yapmadan 5 dakika önce uyguladığınızda cildinizde anında emiliyor. Ayrıca, göz çevresine çok hafif de olsa bir ışıltı veriyor. Göz çevresi aydınlanıyor.

Ürünü sabah akşam kullanabilirsiniz ama ben sadece sabah kullanmayı tercih ediyorum ve çok düzenli kullandığımı söyleyemeyeceğim. Üründen memnun kaldığımı da söylemeye gerek yok aslında ikinci kutumu aldım çünkü. (: Pratik bir göz kremi arıyorsanız denemenizde fayda var diye düşünüyorum.

Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder