29 Haziran 2015 Pazartesi

Nivea Lip Butter




     Geçen kış Nivea, Lip Butter'ları çıkardı. Hemen ben de bir tane edindim. Nivea Lip Butter'ların dört farklı çeşidi var; 

  • Orjinal ( Klasik Nivea krem kokusu olan)
  • Caramel Cream Kiss ( Karamelli)
  • Rasberry Rose ( Böğürtlen ve güllü)
  • Vanilla & Macadamia ( vanilya ve Avustralya fındığı)
Fotoğraf 1
     Bendeki Vanilla&Macadamia olan. Ama karamellisini de çok merak ediyorum. Hepsinin kokuları muhteşem. Fiyatı 9.90 TL ve çok uzun süre yetecek miktarda. (:


     İlki, kutusu küçük metal el kremleri gibi olduğu için ürünü elle ya da fırçayla uygulamak gerekiyor. ben daha önce elle uygulanan balmlar kullandım. Ama ruj şeklinde olanları her zaman daha kullanışlı bulurum. O yüzden kutu açısından çok memnum değilim.

     İkincisi, yapısı çok yağlı olduğu için mat rujların altına çok az uygulamak gerekiyor ve yapısı oldukça yoğun olduğu için bu çok zor oluyor. Ayrıca gündüz kullanıma uygun değil bence. Dudakları  fazla yağlı gösteriyor ve dudak dışına kolayca yayılıyor.

     Üçüncüsü, çatlamış ve kurumuş dudaklara uygulandığı anda gerçekten işe yarıyor. (: Yani evdeyken ya da yatmadan önce kullanıyorum ben ve aşırı memnunum.

     Özet olarak, tipini ve uygulanış şeklini beğenmedim ama ürün olarak oldukça başarılı buldum. Gerçi Nivea'nın her ürününü çok rahat kullanabiliyorum ve memnun kalıyorum. Her cilt her markanın ürünlerini kabul etmiyor. Eğer Nivea'nın ürünlerinden memnunsanız ve dudaklarınızı bakımsız görmek istemiyorsanız bir tane edinmenizi öneririm. Keyifli okumalar.

Zeyrik

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder