24 Haziran 2015 Çarşamba

Söz Yüzüğü, Söz Tepsisi & Söz Hatırası




Yüzük


     Bohça alışverişi sırasında yüzükten de bahsetmiştim. Onun için ayrı bir başlık yazmak istedim. Yüzük seçimi de çiftlere göre elbette farklılık gösteren bir seçimdir. Herkesin zevki kendine (: 

     Genelde çiftler söz için de evlilik alyanslarını seçerler. Biz söz için ince aile arasında takıldığını ifade eden bir yüzük almaya karar verdik. Nişanda da asıl alyansı seçecektik.  Her zaman alyans için kalın modeller düşünüyordum. Söz yüzüğü de ince olduğu için ileride iki farklı alyans seçeneğim olmuş olacaktı. 

     Önce internetten biraz araştırma yaptık. İkimiz de hareketli yüzükleri sevdiğimiz için genelde o modellerde yoğunlaştık. Sonucunda her ne kadar ince bir yüzük seçsek de çizgilerle hareketlenmişti. Alt fotoğraftaki bizim seçtiğimiz yüzük. (:

Tabi ki binlerce çeşit farklı yüzükler mevcuttu. Ama ilk araştırırken neyi en çok beğendiysem hep gidip onu almışımdır. Bu yüzük benim ilk beğendiğim yüzüktü ve bir kaç kuyumcu gezdikten sonra tekrar geriye dönüp bu yüzükleri aldık. 
     Sizler için bir kaç yüzük modeli de paylaşmak istedim. Bizim gibi önceden ince bir söz yüzüğü tercih etmek isteyenler olursa internete de göz atmanızı öneririm.
  




Söz Tepsisi

     Söz için son zamanlarda çok fazla gördüğüm çiçekli tepsileri beğendim. Aslında söz yastığı da olabilirdi ama aklım çiçekli tepsilerde kalmıştı. Sonuç olarak,




fotoğraflarda gördüğünüz açık renk çiçekleri olan tepsiyi tercih ettim. Yüzük yükseltici de yaptırdık. Birde yüzüklerin bağlandığı kurdeleyi de çiçekler renginde alıp bütünlüğü sağladık.

Aslında iki farklı tepsi arasında kalmıştım. Ama metalik olan tepsiler daha çok hoşuma gittiği için sonunda bunda kesin karar verdim. Öteki tepsi ise fotoğraftaki gibiydi.


Söz Hatırası

     Önceden söz hatırası dağıtılır mıydı hiç bilmiyorum ama son zamanlarda doğum günlerinde bile minik hediyelikler dağıtılmaya başladı. Aslında söz için bir şey dağıtmayı düşünmüyorduk ama kayın validem son anda sürpriz yapmıştı. 


vee fotoğrafta görünen minik lavanta kokulu keseleri yaptırmış. Etiketleri yoktu ama pasta rengiyle çok uyumluydu.

     Benim söz maceramda olanların bir kısmı da bunlardı. Bir daha ki yazıda görüşmek üzere.

Keyifli okumalar,
Zeyrik

Follow my blog with Bloglovin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder