27 Haziran 2015 Cumartesi

Esrarengiz Bahçe




     Son zamanlarda revaçta olan büyüklerin için boyama kitaplarından merakıma yenik düşerek almayı birkaç hafta düşündükten sonra sipariş verdim. Aslında biraz da okulun yoğunluğunun bitmesini bekliyordum. Kitaplar geldiğinde büyük bir heyecanla karıştırdım ve oldukça hoşuma gitti. Boyama neden sadece çocuklar için olsun ki? (:

     'Esrarengiz Bahçe', içinde karmakarışık renksiz çiçeklerle dolu olan bir boyama kitabı. Açtım ve istediğim her hangi bir sayfadan başlayarak boyamaya başladım. Boya yaparken sanki bitkileri tekrardan canlandırıyormuş hissine kapıldım. Gerçekten kafa dağıtmak için inanılmaz bir kitap. Sayfaları resim kağıdı gibi üstelik. Bu nedenle ben elimde olan keçeli kalemlerle boyama yapıyorum. Kuru boya da kullanabilirsiniz. Ama kuru boya bastırmadan asıl rengi vermiyormuş hissi yarattığı için ben keçeli kalemleri tercih ettim.

     Herkesin elinde olan 'Esrarengiz Bahçe' yi almak zorunda değilsiniz tabi ki. Bir çok farklı çeşidi var. Ben bir de 'Renkler Sokağı' nı sipariş verdim. 'Renkler Sokağı' biraz daha farklı. Onda da çok güzel ve değişik desenler boyanmayı bekliyor. Fakat kağıt olarak daha ince. Bu nedenle keçeli kalem kullanmak ne kadar doğru olur bilemiyorum arkasına geçmemesi açısından, deneyip göreceğiz. (:

     Sonuç olarak boyama serüveni oldukça eğlenceli ve kafa dağıtıcı bir şey. Seven, sevmeyen ayrı konu tabi. ama denemekten zarar gelmez. (: Üstelik D&R 'nin internet sitesinde şuanda indirimde. Herkesin hayatında kendi belirlediği renkleri olan desenler olmalı diye düşünüyorum. (:






     Esrarengiz Bahçe'deki boyamalarımı koymak istedim fakat 2 resmi döndüremedim maalesef. Ek olarak da D&R'nin linkini alta ekliyorum. 

Sevgiler,
Zeyrik

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder