26 Haziran 2015 Cuma

Kitaplar Güzeldir





     Kitaplarda hep ayrı bir tat bulmuşumdur. Yeni ya da eski, kitabı elime alıp koklamadan yerine bırakmam. Kokuları hep çok cazip gelmiştir bana. Hiçbir şey almayacak olsam bile kitapçılarda uzun süreler gezebilirim. Aynı şey kütüphaneler için de geçerli. Kitabı kimler ödünç almış, arasına not yazmışlar mı merak ederim.


     Küçüklüğümden beri elimde mutlaka bir kitap bulunur. Okumak, her zaman çok sevdiğim bir şeydi. Fakat son ili senedir okuduğum kitap sayısı oldukça az. Derslerimin okumaları ağırlaştığı için son zamanlarda üzülerek kitaplardan uzaklaştım. Ama en kısa zamanda geri dönüş yapacağım.

     Okuduğum kitapları kaydettiğim bir defterim var. Her sene için yeni bir sayfaya başlar, kitabın adını, yazarını, okuduğum tarihi yazarım. Şuanda beşinci yıldayım ve geri dönüp baktığımda kitapları tekrar okumuş gibi oluyorum.

     Bir de kitapları internetten sipariş vermek beni daha mutlu ediyor. Bildiğim, daha önce gidip baktığım ve araştırdığım kitapları sipariş versem de, kargonun getirdiği o küçük koli beni daha çok heyecanlandırmıştır her zaman.

     Bu kategoride, odamda bulunan önceden küçük, şuanda oldukça geniş kütüphanemden okuduğum kitaplardan tavsiyelerde bulunacağım.

     Kitapları sevin, eski ya da yeni hiç fark etmez. Onlar hayal gücünüzü genişleten en önemli parçalardan biridir.

Sevgiler
Zeyrik

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder