23 Haziran 2015 Salı

'Söz Elbisesi' Seçimi





     Tekrar Merhaba!


     Öncelikle yazdıklarımda sırayla gitmemin amacı sizler için daha sağlam fikirler sunmaktır. bunu belirtmek istedim sadece (: Sıradaki yazım, o özel gün için seçilen elbiseyle ilgili. Hiç vakit kaybetmeden seçtiğim elbiselere gelelim.

     Kız isteme ve söz bir arada olacağı ve evde yapılacağı düşünüldüğünde benim aklıma ilk olarak sade bir etek ve gömlek giymek gelmişti. Çünkü bu giyim hem şık hem de kahve ve diğer hizmetler açısından da düşünüldüğünde kolay olurdu. Aynı zamanda ev ortamında aşırıya kaçmamış olurduk. Fakat kayın validem bu fikre çok sıcak bakmadı ve elbise giymemin daha şık olacağı kanısına vardık.
     Söz için açık renk bir elbise hayal etmiştim. Çok abartısız bir parça aramaya başladım. ilk olarak Forever New'e gittim. O sezon bir kaç çeşit uzun elbise vardı.























                 

 Yanda görülen elbiseyi beğendim. Oldukça rahat bir elbiseydi. Daha önceden de bu tarz bir elbise almıştım bu mağazadan ve kalitesinden de memnundum. Ama bu elbise de annemin içine sinmemişti. Beyaz tenli olduğum için beni soluk gösterdiğine inanıyordu.


     Elbise arayışına devam ederken istemeden sade elbiselerden çok abiye modellere doğru kaymaya başladım. Aklımda hiç kısa elbise giymek yoktu. Bu nedenle sürekli uzun elbise deniyordum. Bloglarda Ümraniye'de çok fazla abiye mağazası bulunduğunu öğrendim ve Ümraniye'nin altını üstüne getirdik fakat içime sinen tek bir elbise bile olmamıştı. 

     Bu sırada damadımız kendine uzun bir arayıştan sonra Massimo Dutti'den lacivert bir takım elbise almıştı.





















     Fotoğraflarda da  görüldüğü gibi ayakkabısından kravatına kadar tüm takımını tamamladı. Sol fotoğrafta halka içindeki ayakkabıyı tercih etti. Bu takımı aldıktan sonra aklımın bir köşesinde duran o pembe elbiseyi almak artık imkansızdı. Çünkü bu takımın yanında oldukça basit kalıyordu.

     Son olarak Kadıköy'e gitmeye karar verdik. İlk olarak Ayşe's Rose mağazasında birkaç elbise denedim. Aslında içime orada bir tanesi sindi. Yine de aklımda kalmasın diye Opera Pasajı'na da baktım.

     Sonuç olarak Ayşe's Rose' da ki elbiseye karar verdim. Fiyatı da oldukça uygundu. Dikimi, kumaş kalitesi ve mağazadaki ilgi de mükemmeldi. Mağazadan çok memnun ayrılmıştım.























     Yukarıda gördüğünüz elbiseyi söz için aldım. Taşsız, düz bir abiye olmasını özellikle istedim. Ayakkabıyı da sağ üstte görüldüğü gibi süet, transparan stiletto tercih ettim.

Söz elbisesi olarak sonunda abiye giymiştim. Çok aradım ve diğer bloglarda nerede bulabileceğim konusunda yaptığım araştırma ile Ümraniye ve Opera Pasajı'na bakmaya karar verdim. Siz de abiye arayışı içindeyseniz buralara bakmanızı öneririm. Özellikle Kadıköy'e bakacaksanız Ayşe's Rose benim favorim. Ayrıca abiye alırken sadece aklınızdaki modele ve renge yoğunlaşmayın derim. Çünkü abiyeler ten ve vücut şeklinize göre aklınızdaki rengi tamamen silip atabiliyor. Yazımın başında açık renk elbise düşünürken söz günü giydiğim elbisenin rengine bakarak ne demek istediğim daha net bir şekilde anlaşılmıştır. (:

     Bir sonraki yazıda görüşmek üzere.
Zeyrik

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder