23 Haziran 2015 Salı

Söz Bohçası Alışverişi




     Sözde bohça yapanlar arasındaysanız burada birkaç öneri bulabilirsiniz. Biz de söz için küçük bir bohça hazırladık. Fakat biz bohçayı olması gerektiği için değil de kendi zevkimize göre seçerek ve her zaman kullanabileceğimiz parçalarla tamamladık. Haydi başlayalım (:

     Alışveriş için belirlediğimiz günde buluştuk. Damat tarafı şehir dışında oturduğu için tüm alışverişi bir günde bitirmeye odaklanmıştık. Her şeyi bulabilmek için alışveriş merkezine gitmeye karar verdik. Evet alışveriş merkezlerinde bohça için bütün parçaları bulmak kolay değil ama biz her zaman kullanacağımızı düşünerek böyle bir seçim yaptık. Zaten alacağımız şeyler klasik bohça parçalarıydı. Bunlar:
  • Bir takım giysi 
  • Parfüm
  • Bir takım iç çamaşırı
  • Çorap
  • Terlik
  • ve bir de yüzük (:
     Bohçayı küçük bir hediye olarak düşündük ve çok sade parçalar seçtik. Ayrıca yalnızca gelin ve damat bohçası hazırlanmasını istedik. Ailenin diğer fertlerine bohça hazırlamadık. Fakat alışveriş merkezinde tüm listeyi tamamlayamadık. Aslında kolayca alışveriş yapılabilecek bir yerdi ama parçaları beğenmedik. Bu sebeple Ümraniye'ye gittik. Orada da bohça için alışveriş yapılacak mağazalar bulmak mümkün. Herkesin zevki farklı olduğu için alışveriş zamanı tercih sırası değişebiliyor. Ama Ümraniye'ye de mutlaka gidip bakmak gerek diye düşünüyorum her ne kadar zevkime uygun olmasa da bohça için alınan bazı parçalar mutlaka klasik parçalar olabiliyor.

     Ben kendi bohçam için bir gömlek ve pantolon aldım. Çok fazla giysi denedim fakat denedikçe tarzımın dışına çıkmaya başladığımı fark ettim. En sonunda hem günlük giyilebilecek hem de şık bir kombin yaptım. Krem rengi dalgıç kumaş pantolon ve lacivert bir gömlek aldım. İç çamaşırı da sade, krem rengi bir takımdı. Terlikleri sade ve beyaz seçtim. Her zaman kullanılabilecek bir ev terliğim olmuş oldu bu sayede. (: Parfümü de kış aylarına girileceği için çok beğendiğim ve önceden de kullandığım Dior Hypnotic Poison olarak seçtim. Kısacası, yukarıda da belirttiğim gibi bohçayı sade parçalar alarak tamamladım.

     Damat bohçası için ise lacivert kanvas pantolon ve açık mavi dokulu gömlek aldık. İç çamaşır takımını beyaz aldık fakat o içimize sinmediği için sonradan siyah bir takım daha aldık. Beyaz takımlardan pek hoşlanmıyoruz. (: O da lacivert her zaman giyilebilecek günlük bir ev terliği seçti kendisi için. Parfüm olarak da Givenchy Gentlemen Only aldı.

     Alışveriş tamamlandığında herkesin istediği olmuştu. İki tarafın da alışverişi yaklaşık olarak 800 TL civarındaydı. Fazlaya kaçmadan, belirlenen parçaları aldık. Bu sayede bütün kış parfüm ve giysileri memnuniyetle kullanabildik. Böylece bohçanın içindekiler kenarda kalıp yıllarca eskimemiş oldu.

     Biz söz bohçası için böyle bir yöntem kullandık. Aşırı süslü olmadan, kişinin kendi tarzına uygun, olmazsa olmazları değiştirerek sade bir bohça hazırladık. Yüzük seçimine gelince, o ilerleyen yazılarımda ayrı bir başlık olarak karşınıza çıkacak. 

     Umarım sizler için de küçük bir fikir olmuştur bu yazı. Sonraki yazılarda görüşmek üzere. 

Keyifli Okumalar
Zeyrik

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder